Balga Edina

Balga Edina

A PÁNIKBETEGSÉGRŐL...

2022. október 01. - Balga Edina

Drága Lelkek...

Pontosan tudom, min mentek át!

Nap mint nap micsoda félelmeket éltek meg!!!!! És mikor eluralkodik rajtatok ez az iszonyat pánik!!

Szinte egész életemben a sötétségben, konkrétan a poklokat éltem meg. A napokban ismertem fel. Két lábon hordtam ki az úgynevezett pánikbetegséget ...


Két hete ezzel a problémával keresnek meg az emberek.
Nem értettem ma estig, miért keresnek meg ezzel? Pont engem?????
Mai napon egy kedves lélek igazán felnyitotta a szemem. Igen, pánikbeteg voltam.
Így vissza gondolva pontosan ezek voltak a tüneteim....
Hú, hát ennek úgy örülök, mert így tényleg tudok segíteni, és igazán együttérezni velük.

Az én egyetlen igaz barátnőm, Niki, mit asszisztált mellettem 5 éven át... Azt a mindenit.
Drága Niki! Te vagy az erős, és igazi hős! Amit végigcsináltál mellettem és kitartottál... mikor az önsajnálat mocsarában voltam. Kivártad, mire az elmém/egóm meghalasztottam, és igazi önvalóm lettem.
Tiszta szívemből kívánok mindenkinek egy ilyen embert az életébe!!!!

Nekem, mikor a roham, pánik, mélységes feketeség ellepett, ezek segítettek:

- Sírtam, üvöltöttem, engedtem, hogy felszínre jöjjön, ami bennem van!!!
- És mikor zéróra tettem magam, kezdtem a tudatos munkát .......
- A Mi Atyánk ima .
- A fényt választom mantra.
- Azonnal olyan dolgot tettem, amit nem mertem...Féltem, rettegtem...
- Meditáltam ...
- Bagdi Bellát énekeltem.
- Ásványokat vettem magamhoz.
- Füstölőztem, gyertyákat gyújtottam.
- Gyógynövény teákat ittam.
- Lementem a Duna partra sétálni, biciklizni, akkor is, ha nem volt erőm, és féltem...

Megtapasztaltam, minél jobban ellenálltam, annál jobban jött és elhatalmasodott.
Megtanultam, hogy belemegyek és magamhoz hívom a depressziót, pánikot, hogy legyen a segítőm.
Más gyógyítók, segítők segítségét is kértem.
Elkezdtem alkalmazni a sok technikát, amit tanultam, még jobban magamon.
Teltek-múltak az évek, mikor egy különleges sámán kezelésbe vett egy hónappal ezelőtt, és ő volt az óriási áttörés...Felismertem már: itt az ideje ,hogy tényleg Istennel legyek!!!
Önerőből kell meggyógyítanom magam ...
Nem értettem, miről beszél,hisz 13 éve millióféle terápiára járok. Otthon is non-stop dolgozom magamon, és még ez is kevés??????????????

És igen! Fényt kapott a fejem, mikor megismerkedtem egy férfival, aki a bibliát kezdte tanítani nekem, és elvezetett Istenhez.

Isten itt van, így nincs több félnivalóm!
Már tudom!!!

Tudom,hogy Isten velünk van, és hozzá kell fordulni .
Mikor Istennel vagyunk, a fényben vagyunk, így a sötétségnek nincs hatalma felettünk.

Legyetek végre bátrak Ti is, és az elfojtott, mocskos dolgokat hozzuk felszínre!!

ELÉG AZ ELFOJTÁSOKBÓL!!!!!

(2016.)

33.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://balgaedina.blog.hu/api/trackback/id/tr5817944384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tìmea Viczenik 2022.10.01. 15:17:03

Kedves Edi !!!
Örülök neki, hogy a Blogodat olvashatom,rengeteg erőt tudtsz adni és megértettem ,hogy a kulcs az mi magunk vagyunk,semmi sem lehetetlen!!!Hàlàs vagyok neked!!! Tiszta szívből köszönöm!
süti beállítások módosítása