Balga Edina

Balga Edina

I. RÉSZ - SZABAD ÖSVÉNYRE VALÓ LÉPÉSEM

2023. február 21. - Balga Edina

16.jpg
SZABAD ÖSVÉNYRE VALÓ LÉPÉSEM....ÉS MIKOR ISTENRE TALÁLTAM...


Be kell vallanom, elég furi emberke vagyok, illetve mások szerint .Bár már egész kicsi koromban tudtam,más vagyok, mint az átlagos gyerekek. Édesanyám mindig azt mondta, téged az ufó hozott!!!!!!! Hát?!!!!! Viharos gyermek- és kamaszkorom volt, bár a felnőttkorom sem egyszerű....Hú-hú, azt hittem, körülöttem forog a világ, sok embert megbántottam, és persze engem is sokan bántottak. Elég labilis hangulatú ember voltam. Minden rosszaságban részt vettem, és így jó sok bajba is keveredtem. Már 19 évesen az akkori legjobb barátnőm, K.M. meglátta bennem, kivé válhatok. Akkor még nagyon nagy "partyarc" voltam. Egyik este a kezembe nyomta a Mennyei Próféciák című könyvet. Azt mondta, "KIVÁLASZTOTT VAGY”, el kell olvasnod ezt a könyvet. Fogalmam sem volt, hogy miről beszél, és azzal a lendülettel én ki is nevettem Őt. Emlékszem, azon az estén ennek örömére jól be is drogoztam. Nem titok, drog- és gyógyszerfüggő voltam. Úgy 24 éves lehettem, mikor életemben először találkoztam az óriási MIHÁLY arkangyallal. Annyira vágytam a törődésre, és hogy az akkori pasival lehessek. Kimentem vele Bécsbe lopni, tudtam, baj lesz, de nem érdekelt. Hát le is csuktak, előzetesben ültem, nem is emlékszem, hány órát, csak arra, hogy féltem, rettegtem. Nyelvet nem tudtam, és édesanyám miatt aggódtam, hogy mit szólnak majd az emberek, ha ez is kiderül. Aztán már nagyon fáradtam, és imádkozni kezdtem, Angyalokat kérni. Kb. egy óra múlva mély álom jött rám a cellában, és nyugalom.... Valami fényességet láttam és el is aludtam.
Ám, mit ad Isten, mire ébredtem?! Hölgyem, szabad, távozhat. A mai napig nem feledem!

13 évvel ezelőtt már kezdtem belefáradni a sok rosszba, és szörnyű, krimibe illő dolgokba, amik történtek velem nap mint nap az életvitelem miatt. Erőszakos férfiak, akik ütöttek, vertek, elraboltak, bezárva tartottak. A legutolsó összeomlásom akkor volt, mikor egy férfi olyan betegesen lett szerelmes belém, hogy teljesen megkattant, és hónapokon át zaklatott, megvert, követett. Bujkálnom kellett. Rendőrségre rohangáltam, megtámadott fegyverrel, az összes barátomat elűzte, és még a szüleimet sem kímélte. Szó szerint a poklok bugyrában éltem. Ami rossz lehet ebben a sötét világban, az megtörtént velem.

17.jpg

VÁLTOZTATNI AKARTAM!!!

És egy szép napon belépett egy hölgy, A. az életembe. Elkezdett mesélni egy teljesen új világról, elkezdett tanítani a kézrátételes gyógyításra, az előző életek belelátásába, és hogy van értelme -ÚJ ÉRTELME az életemnek. Elhatároztam, új életet akarok. És mikor ezt kijelentettem, megkezdődött a változás. Egyre több (akkor számomra fura) emberrel ismerkedtem meg, akik valami fura nyelven beszéltek (és azóta én csak ezen a nyelven "kommunikálok"). Akik - most már tudom - a legnagyobb segítőim voltak abban, hogy önmagamra találjak. Egy kedves vendégem bemutatott egy fülakupunktúrával foglalkozó hölgynek. Őt Cs. G.-nek hívták, aki az első percben már a keblére ölelt és meglátta bennem a fényt. Ez engem nagyon megnyugtatott. Azonnal kialakult egy úgynevezett anya-lánya kapcsolat. Én elkezdtem hozzá járni fülszúrásra, természetesen akkor még sok-sok terápiát kihagytam.


Ezt követően pár hónapra a születésnapi bulimon megismertem egy csodálatos férfit, az én úgynevezett megmentőmet, ő A.G.. Annyira szerelmes lettem, mint még soha...pár hónap múlva ez a férfi azt mondta: "Vagy leteszed a drogot,vagy elhagylak!". Hú, én nagyon megijedtem,és azonnal felkerestem a fura spirituális embereket. Elküldtek egy gyógyítóhoz, hogy majd ő lehoz a drogról és új életem lesz.

Hát igen, az első kineziológiai oldásom...Huuu micsoda katarzis élmény volt....És ott elkapott a gépszíj ..Főleg miután a trénernek, G. I.-nek köszönhetem az életem és azt, ahol most tartok!!!!! Az első perctől lenyűgözött, és azóta is. Szinte nincs is olyan, amit G.I. ne tudna!!! Különleges gyógyító, tanító! Akkor (kb. 12-13 évvel ezelőtt) ezt mondta: "Edina neked meg kell gyógyulnod, mert másoknak kell segítened a gyógyulásban!"...Huuu, na ez igazán motiválttá tett.... Beindultam, hetente jártam különféle kezelésekre... Közben elkezdtem tanulni a spirituális választerápiát.... Másfél év alatt el is végeztem az SVT alap és haladó fokozatát és közben sikerült is letennem a drogot. Hát nem volt fáklyás menet.. Volt baj, idegrohamok, dühkitörések, folyton beteg voltam, fájt mindenem, a poklokat éltem meg,szó szerint. Persze, aztán felváltotta a helyét az alkohol. És mindeközben megtapasztaltam az igazi nélkülözést, a nagyon nagy anyagi szegénységet is. Eközben A.G.-vel magunkhoz fogadtunk egy kiskutyát, ő Lilike. Óriási fordulópont volt az életemben ismét. Emlékszem, a Coronita nevű afterpartyn reggel 6-kor kaptam a fejemhez, hogy nekem haza kell mennem, mert egy kis élőlény otthon vár, és akkor megszűnt a vágy. Előjött az óriási felelősség, és onnantól kezdve már nem 3 napot töltöttem a szórakozó helyeken.. Az igazi piázást akkor kezdtem el, mikor megmentőmmel szétmentünk. Ismét meg kellett tapasztalnom a nélkülözést, amikor még ennivalóra sem volt pénzem,és nem volt hol laknom. Persze ez csak átmeneti helyzet volt,mert a TESTVÉREM azonnal odaadta nekem az albérletét, hogy új életet kezdjek. A MAI NAPIG ÓV, VÉDELMEZ, GONDOSKODIK RÓLAM. NEKI KÖSZÖNHETEM, HOGY ÉLETBEN MARADTAM AKKOR. Rengeteg segítőt kaptam emellett. És akkor kezdtem el felfedezni, hogy létezik Isten. Kezdtem megnyílni szépen lassan, fokról fokra. Megismerkedtem egy másik terapeutával, Czakó Évivel. Egy angyali minőségben jött az életembe. Mindig türelmes volt hozzám, annak ellenére, hogy még egy nagyon agresszív és erőszakos ember voltam. Ő tanít mai napig élő példájával a türelemre, a finomságra, a lágyságra. ..Közben végre kezdtem felnőni....Látni, érezni dolgokat. Folyamatosan fejlesztettem magam, sok-sok mindent tanultam.... Főleg az igazi életről... Azt hittem, a spirituális világ az más, ott nincs hazugság, ármánykodás, féltékenység, az egy szent világ... Amúgy AZ IS!!!! Csak az energiák, amiket beleteszünk mi emberek, attól lesz olyan....Tehát nehéz volt ezt elfogadnom. De nem adtam fel, folyton kezelésekre jártam, tanfolyamokra, önismereti kurzusokra, meditációkra...Itt sok-sok érdekes emberrel találkoztam, kaptam hideget, meleget. De mégis valahogy más volt, mint a zord, drogos világban.

Lassan 7 éve tiszta vagyok és 2 éve alkoholt sem iszom.... Hú,pedig jó nagy próbatételeket kaptam az évek során, sok-sok kihívást. A mai napig megy bennem a jó és a rossz harca. Bevallom, a mai napig megfordul a fejemben, jó lenne kicsit leszedálni magam...Sokszor teszteltem magam. Olyan társaságba jártam, ahol drogoznak és meg is fogdostam mindent. De azonnal a következő ugrott be: "jesszusom én ezt nyomtam magamba éveken át?"

Hát igen, leraktam. Vártam, hogy teljenek az évek, hogy milyen leszek tisztán, józanul. Nehéz eset voltam, sőt ez nem is kifejezés....És most sem mondhatom még magam teljesen egésznek...
Szinte minden és mindenki megváltozott az életemben azóta...Megismertem az angyalokat, égi segítőinket, akik rengeteg új embert küldtek nekem, úgynevezett tanítókat és segítőket, hogy a helyemen legyek... És lassan oda is érek.

18.jpg

19.jpg

Elmondhatatlan élmény volt, mikor megismertem Istent, hogy nem vagyok egyedül, nem kell már félnem semmitől és senkitől... Van értelme az életemnek... Vagyok valaki..... Bagdi Bella koncertjén fedeztem fel igazán. Bella nagy példaképem. Rengeteg mindent köszönhetek neki és amit közvetít. Pl., mióta megismertem a dalait, nem hallgatok drogos zenét. Ez óriási dolog mert kb. 20 évig csak azt voltam hajlandó hallgatni. Egy konkrét dala által, amit majd meg is osztanék Veletek, pár éve megismerkedtem az imádkozással. Na hát az maga a csoda élmény volt... Ez nem az egyházi imádkozás, ez valami teljesen hozzám való... Megvéd, oltalmaz, boldoggá tesz,és azt érezteti, hogy nincs baj, történjen bármi.. Igen! Olyankor Istennel lehetek. Szeretek vele lenni! Akkor vagyok igazán önnönmagam. Igaz, nem mindig sikerül. Vannak napok, hetek, mikor a sötét energiák rám telepednek, de a végen mindig segít. Az Isteni tudatossághoz kapcsolódom. Beteljesítem a feladatom. Isten velem tart, bármerre haladok. Hátra lépek, és hagyom, ISTEN ALAKÍTSON SORSOMON.

ÁLDÁS!

A bejegyzés trackback címe:

https://balgaedina.blog.hu/api/trackback/id/tr2818055262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása