Balga Edina

Balga Edina

AZÉRT HOZTAM EZT AZ OLDALT LÉTRE...

2022. október 01. - Balga Edina

Drága Lelkek!!!
Azért hoztam létre ezt az oldalt, hogy valóra váltsam a legnagyobb álmom, és hogy értelmet leljen az a sok-sok kihívás, tanulás, amiken keresztülmentem életem során.
Tudom, sok olyan ismerősöm van, aki még nem talált rá a gyógyulás útjára, sokan közületek szeretnének váltani, fejleszteni a képességeiket. Valami újat, valami mást, de nem is tudjátok, merre induljatok el... már szerencsére a csapból is a spiritualitás folyik...
De nem kell megijedni, itt nem egy agymosoda vár Titeket, csak szeretném, ha Ti is az igazi önvalótokra és különleges képességeitekhez találnátok vissza.
A legnagyobb álmom az, hogy az úton, amit kitapostam (tudatosság), ne kelljen többé egyedül járnom.
Mert szükség van Rátok, hiszen nélkületek ez sem az igazi!!
Áldás, áldás...
BALGA EDINA

 

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://balgaedina.blog.hu/api/trackback/id/tr9617944388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása