Balga Edina

Balga Edina

SOKAN KÉRDEZTÉTEK...

2022. október 01. - Balga Edina

SOKAN KÉRDEZITEK, MI IS LETT BELŐLEM, MIVEL IS FOGLALKOZOM....

Nagyon nagy utat jártam be mindkét világban, mire megtaláltam az igazi életfeladatomat. Spirituális választerápiát végeztem és azóta is gyakorlott SVT-s vagyok, mindemellett sok más technikát is elsajátítottam. Belekóstoltam az angyalterápiákba,családállításba, légzésterápiába, kristálygyógyításokba, kineziológiába, prána technikákba.

MOST AMI NAGYON MAGÁVAL VISZ, AZ A SÁMÁN GYÓGYÍTÁS,TISZTÍTÁS. Szertartásokra járok, és tanulom az igazi ősi test-lélek tisztítás művészetét. Mindemellett kiemelném a reikit, amivel nagyon szeretek (úgynevezett kézrátételes) gyógyítást végezni. Természetesen mint minden segítőnek, nekem is megvan a sajátos egybeintegrált technikám, ami csak rám jellemző… Tudom, hogy nagyon jó vagyok abban, amit csinálok, a tisztításban és az úgynevezett gyógyításokban, mert nem én csinálom, hanem a Jó Isten rajtam keresztül közvetít és segít az embereknek. Elmondhatatlanul megtisztelve érzem magam, hogy rajtam keresztül történnek meg a csodák, az IGAZI csodák!!!

Lassacskán megértem és talán kezdek is hálás lenni a velem megtörtént sok sok rosszért, mert ha ezek nem történtek volna meg velem ott és akkor, akkor nem tudnék most ilyen hiteles, együttérző és előítéletektől mentes szolgálatot nyújtani másoknak.

Legfőbb célom az, hogy megmutathassam a magányos, elveszett lelkeknek ezt az új, minőségi, és nem utolsó sorban boldogabb élet lehetőségét.
Tudom, sokan el vagytok veszve, és csak a múló pillanatoknak éltek drogok, alkohol, nyugtatók, szex, párkapcsolat, játék és egyéb más függőségek rabságában. Sajnálatos módon, mikor leszületünk Föld nevű bolygóra, mindeddig nem azt tanították, hogy ha gondod adódik, akkor meditálj be vagy menj el egy tisztításra, hanem légy félelemben, és élj a múló pillanatok gyönyörének…
Nagyon is megértem azokat, akik ezekbe a hamis élvezetekbe menekülnek, de tudom, hogy csak azért, mert más utat nem ismernek még! Mivel iszonyatos káosszal és óriási kihívásokkal teli életet élünk itt a jelenben, változásokon kell, hogy keresztül menjünk ahhoz, hogy végre a tudatunkra ébredhessünk! Lehet, hogy sokatoknak nem ismert fogalom az öngyógyítás művészete, de fel kéne végre ismernünk, milyen fontos lenne, hogy önmagunkban ki tudjunk alakítani egy tiszta és békés szent helyet, ahol megnyugvásra lelhetünk, ehhez tudok Nektek eszközöket adni, mert óriási a szerszámosládám ;)
Szeretettel várok Mindenkit, aki annyira bátor, hogy mer változtatni az életén!! ÁLDÁS ÁLDÁS, ÁLDÁS!!
Balga Edina

39.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://balgaedina.blog.hu/api/trackback/id/tr1617944392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása