Balga Edina

Balga Edina

V. RÉSZ - EVERNESS SZERELEM ELSŐ TALÁLKOZÁSRA

2022. október 01. - Balga Edina

 

Miután jól kitáncoltam magam, újra elkezdtem körülnézni. Mikor egy sátorhoz értem (ez kb. 10-kor volt) odabentről techno zene szólt... Vaaa, akkor még imádtam a ˛˛szeletelős`` zenéket. Hát jól ott is maradtam és nyomattam rá. Eközben megtudtam, hogy erre a zenére transztánc terápia megy. Hívtak is be, de gondoltam, hogy voltam én már eleget transzban a diszkókban - jó, jó az teljesen más volt. Így kint maradtam és ott táncoltam. Rengeteg új emberrel ismerkedtem meg közben. És azokkal is, akik a sátort vezették: ők voltak a Magnet Házasok! Jót mulattam Dj Budaira velük.

Még mielőtt lementem a fesztiválra, mondtam Szabinának, hogy addig nem jövök el, míg egy igazán jó henna festő nem fest a kezemre hennát. A Magnetos sátor előtt kiderült, hogy egy fiatalember fest is hennát... Már rég itt kellene lennie, mondták, hogy várjam meg. Hát valami azt súgta: várd meg Edina. Hát én vártam rá kb. 2 órát. Gondoltam is magamban, hogy jó nagy művésznek kell lennie, ha ennyit várok. És igen! Mikor megláttam, azonnal a szívemben éreztem a vékony raszta fiút. Ő az én Bencém azóta is! Azonnal a lelkeink kapcsolódtak, közel kerültünk egymáshoz nagyon, és arról nem beszélve, hogy milyen gyönyörű hennát készített nekem. Közben az édesapját is megismertem; hát ő is jól kapcsolódott velem... Micsoda élmény volt velük lenni...

Akkor ott a henna festés szerves részemmé vált! Hála Bencének.

20.jpg

21.jpg

Egész nap ott voltam a Magnet sátornál. El nem mozdultam, táncoltuk, ettünk, ittunk, mulattunk, spirituális dolgokról beszélgettünk. Sose felejtem el, micsoda élmény volt velük lenni a Balaton parton!!!

Csak tisztult, emelkedett a lelkem. Estefelé hazamentünk, átöltözhettem végre a hacukákba, mert tudtam, hogy nagy koncertek jönnek este. István Sky és Mirabai Ceiaba... Fogalmam sem volt, kik ők, csak azt tudtam, hogy ott szeretnék lenni.

Annyira boldog és felszabadult voltam egész nap! Csak táncoltam különleges zenékre tisztán… Vaaaa imádtam!!!

Este visszamentünk a fesztiválra, amikor a kedves ismerősöm nem találtam, a telefont sem vette fel. Aznap rengeteg előadóval ismerkedtem meg... Jött egy érzés: a Szabina a Balaton parton van, keresd ott! Hát ott is volt Tücsök Szabival - mantra énekesünkkel; már Bagdi Bella koncertekről ismertem őt... Nagyon megkedveltem az első pillanattól… Tehát a hölgyemény vele beszélgetett, én pedig majd megőrültem, hogy hol lehet. Nagyon hirtelen haragú voltam még akkor, és mikor megtaláltam a parton ülve jól leüvöltöttem a fejét... Miért nem veszed fel a telefont???!!!

Majd szétvettet a düh, hogy a lány, akivel lementem, eltűnik és nyugodtan beszélget… Utólag nem is értem, mit puffogtam… És ekkor meghallottam a nagy színpad felől valami mennyei zenét, és elkezdtem visszafutni szó szerint a színpadhoz. És valami olyan látvány fogadott, ami azonnal elvarázsolt, és már nem is voltam a harag állapotában. Egy fehér ruhás férfi énekelt. Eufórikus állapotba kerültem és nem volt tér, idő… Csak szárnyaltam. Eközben Szabina is csatlakozott hozzám és összebújva révültünk. Ő volt Istvan Sky. Számomra olyan volt, mint Krisztus, ahogy lejött a színpadról és közöttünk sétálva énekelget. 3 órás volt a koncert körülbelül. Végre teljesen megnyugodtam. És ami utána jött... A színpadon egy új együttes... Hihetetlen angyali minőségben, gyönyörű fények, füst… Akkor már a Hold sütött ránk, teljesen megbabonázva álltam és sírtam a meghatódottságtól, hogy ilyen van. Először lágyan, puhán mentünk bele a zenébe. Rengeteg új ismerősöm csatlakozott hozzánk. Velük kapcsolódva hoztunk le olyan finom teret, amit addig szinte sose tapasztaltam. A koncert vége felé beindult a buli! Vaaa, mindenki ropta és önfeledten táncoltunk, énekeltük a spanyol mantrákat... Ők a Mirabai Ceiba együttes... Azóta is nagy rajongójuk vagyok. Éjfélkor lett vége a koncertnek és hazaindultunk. Nagyon fel voltam pörögve, alig tudtam elaludni, de csak az volt bennem, aludnom kell, mert másnap még több különleges élmény vár.

Hát eljött a reggel, a kedves társammal jól össze is vesztünk, miközben készültünk le vissza a fesztiválra. Mint már mondtam, akkor nagyon hirtelen haragú voltam. Ő be is szólt egy-két dolgot, én pedig neki is mentem, kicsit megrángattam... De azért együtt mentünk vissza. Az egész reggel azzal telt, hogy őrjöngtem, még a fesztiválon is, kb. 11-ig. Közben sok ember jött hozzám, hogy megnyugtasson, persze én nem tudtam lehiggadni... Már azon voltam, hogy jól le iszom magam, mikor közölték, a fesztivál területén nincs alkohol… Csak bolyongtam körbe-körbe és telefonálgattam a barátnőknek, hogy képzeljétek el, mi történt. Persze elvártam, hogy mindenki nekem adjon igazat... Találkoztam egy hölggyel, aki meghívott egy kávéra... És közben készített rólam egy fotót. Amit akkor láttam, nem hittem el! Konkrétan egy angyalszárnyat láttam magamon... És akkor kezdtem kapisgálni, mi mind fény lények vagyunk... Kezdtem megnyugodni, tovább sétálgattam és eszembe jutott: ha ma reggel is zenél a Kirtan együttes! Csatlakoztam, és leültem a homokba és belementem a zenébe… És végre teljes nyugalom, béke lett bennem. És közben ki is békültem a Szabinával...

Egész nap ismerkedtem, újabb és újabb emberekkel, terápiákkal, de kizárólag csak táncos helyekre ültem be…

Rengeteg csodálatos emberrel hozott össze az Everness...

22.jpg

23.jpg

25.jpg

24.jpg

26.jpg

És az utolsó esténk előtt én már annyira izgatott lettem, mert tudtam Bagdi Bella zenél… Huuuu, imádom őt... Hát és igen! Az utolsó este valami hihetetlen nagy bulit hozott össze. Fájt a szívem, mikor el kellett indulnom haza.

Valami más lett bennem ismét. Hazafelé, mikor az autópályán jöttünk, valami mérhetetlen nagy fájdalom, félelem kapott el; éreztem, ez az enyém... Épp elhaladt egy kamion mellettünk, mikor Szabina mondta: ez állatokat szállít. Elkezdtem sírni, és akkor rá jöttem, hogy az állatok félelmet érzem! Vaaa, ilyen is van?! Hát ott kaptam meg, hogy érzem az állatok és mások érzéseit... És hazaértük kb. hajnali 2-re. Nagyon szomorú voltam, hogy vége a csodának. Akkor ezt hittem még, pedig onnan indult meg igazán minden. Már alig vártam, a következő nyarat, hogy újra az Evernessen legyek, és tudtam, hogy jövőre még több napra megyek....

SZERETLEK EVERNESS!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://balgaedina.blog.hu/api/trackback/id/tr8017944304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása